Představte se obchodnímu partnerovi
Jak jsme daleko - informace pro šéfa
Věřím si - podmínka úspěchu
Obchodní vyjednávání
Chci vás touto cestou požádat - dejte nám zpětnou vazbu - v KOMENTÁŘÍCH odpovězte na tyto otázky. Díky Jarda Homolka
1. jak na vás působí tento člověk - celkový dojem
2. pokud byste s ním měli jednat, jaké argumenty by na něj nejvíce zapůsobily
3. pokud byste potřebovali jeho podporu, za jakých podmínek byste ji mohli získat
4. co byste ve vyjednávacích dovednostech doporučili vylepšit
Kdo se naučí v životě prodávat, nebude se mít špatně.
OBCHOD nebo MARKETING – kdo je ten nadřazený? Je to stejně neřešitelné jako VEJCE nebo SLEPICE. Proto je toto téma pod obchodem, je to jedno – obojí MÁ ZA ÚKOL ZÍSKAT ZDROJE PRO DNES I PRO BUDOUCNOST - PRODAT, to je to, o co jde.
sponzorem tohoto blogu je: gro s.r.o. vzdělávací agentura
OBCHOD nebo MARKETING – kdo je ten nadřazený? Je to stejně neřešitelné jako VEJCE nebo SLEPICE. Proto je toto téma pod obchodem, je to jedno – obojí MÁ ZA ÚKOL ZÍSKAT ZDROJE PRO DNES I PRO BUDOUCNOST - PRODAT, to je to, o co jde.
sponzorem tohoto blogu je: gro s.r.o. vzdělávací agentura
neděle 15. června 2008
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat