Kdo se naučí v životě prodávat, nebude se mít špatně.
OBCHOD nebo MARKETING – kdo je ten nadřazený? Je to stejně neřešitelné jako VEJCE nebo SLEPICE. Proto je toto téma pod obchodem, je to jedno – obojí MÁ ZA ÚKOL ZÍSKAT ZDROJE PRO DNES I PRO BUDOUCNOST - PRODAT, to je to, o co jde.

sponzorem tohoto blogu je: gro s.r.o. vzdělávací agentura

neděle 15. června 2008

Jana - Prodejní zručnost II.

Představte se obchodnímu partnerovi

Jak jsme daleko - informace pro šéfa

Věřím si - podmínka úspěchu

Obchodní vyjednávání


Chci vás touto cestou požádat - dejte nám zpětnou vazbu - v KOMENTÁŘÍCH odpovězte na tyto otázky. Díky Jarda Homolka
1. jak na vás působí tento člověk - celkový dojem
2. pokud byste s ním měli jednat, jaké argumenty by na něj nejvíce zapůsobily
3. pokud byste potřebovali jeho podporu, za jakých podmínek byste ji mohli získat
4. co byste ve vyjednávacích dovednostech doporučili vylepšit

Žádné komentáře: