Kdo se naučí v životě prodávat, nebude se mít špatně.
OBCHOD nebo MARKETING – kdo je ten nadřazený? Je to stejně neřešitelné jako VEJCE nebo SLEPICE. Proto je toto téma pod obchodem, je to jedno – obojí MÁ ZA ÚKOL ZÍSKAT ZDROJE PRO DNES I PRO BUDOUCNOST - PRODAT, to je to, o co jde.

sponzorem tohoto blogu je: gro s.r.o. vzdělávací agentura

čtvrtek 3. července 2008

Typologie preference v rozhodování úvod

Nejde tady o typologii podle psychologických kategorii – sangvinik, melancholik, cholerik, flegmatik. Jde tady o typologii, kterou si sestavili obchodníci tak, aby se dokázali rychle a jednoduše rozhodnout, jak efektivně jednat s tím na druhé straně s cílem – co nejvíce se přiblížit jeho „TIPU VNÍMÁNÍ. Aby rychle odhadli, co je zač.

úkoly

Analytický typ

Řídící typ

Praktický typ

Expresivní typ

Temperament

Pravá polovina – Lidé rychlejší - řídící typ + expresivní typ

Levá polovina - Lidé pomalejší - praktický typ + analytický typ

Emocionální inteligence EQ

Horní polovina - Lidé zaměření na úkoly

Dolní polovina - Lidé zaměření na vztahy

Žádné komentáře: