Kdo se naučí v životě prodávat, nebude se mít špatně.
OBCHOD nebo MARKETING – kdo je ten nadřazený? Je to stejně neřešitelné jako VEJCE nebo SLEPICE. Proto je toto téma pod obchodem, je to jedno – obojí MÁ ZA ÚKOL ZÍSKAT ZDROJE PRO DNES I PRO BUDOUCNOST - PRODAT, to je to, o co jde.
sponzorem tohoto blogu je: gro s.r.o. vzdělávací agentura
OBCHOD nebo MARKETING – kdo je ten nadřazený? Je to stejně neřešitelné jako VEJCE nebo SLEPICE. Proto je toto téma pod obchodem, je to jedno – obojí MÁ ZA ÚKOL ZÍSKAT ZDROJE PRO DNES I PRO BUDOUCNOST - PRODAT, to je to, o co jde.
sponzorem tohoto blogu je: gro s.r.o. vzdělávací agentura
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat